POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Poczuj się romantycznie z herbatami od Basilur



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją, niezwykle romantycznej herbaty z dodatkiem , którą otrzymałam od firmy Basilur. Myślę, że ten post zainteresuje osoby, które jak ja kochają herbatę. Zapraszam :)

Po otwarciu paczki moim oczom ukazało się przepiękne opakowanie w kształcie bukietu kwiatów. 

Zapach herbaty jest już wyczuwalny po otworzeniu wieczka. Jest on dość intensywny, ale przyjemny. Sama herbata zapakowana jest w foliowe opakowanie, co jak dla mnie jest na plus, ponieważ przy otwieraniu pudełka, nie wysypiemy jej. 

W środku można znaleźć również 10 papierowych woreczków do zaparzania herbaty. Dzięki nim nie trzeba przejmować się fusami, których ja nie cierpię.




W smaku herbata mimo dość intensywnego zapachu jest dość delikatna. Nie jest gorzka. W ogóle nie czuć, że jest to herbata czarna. Zapewne za sprawą kwiatów pomarańczy, róży, płatków amarantusa oraz nuty róży i bergamotki, które znajdują się w herbacie. 

Wystarczy już odrobinka, by znaleźć się w odległej krainie i przeżyć coś niezwykłego.


Herbata dzięki pięknemu opakowaniowi idealnie nadaje się na prezent. Myślę, że niejedna osoba byłaby zadowolona z takiej niespodzianki.  


Wpis powstał we współpracy z marką Basilur.






Komentarze

  1. Ja jestem uzależniona od herbatki :) fajny wpis! Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko zimą mogę pić i pić herbatkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą w ruch idą te największe kubki z szafki :D

      Usuń
  3. Herbat od Basilur mam dwie, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam herbaty z tej firmy :O Za herbatą jednak nie przepadam za bardzo :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kawoszem czy może jakiś inny napój lubisz?

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia