POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Płukanki od Delia Cosmetics


Witajcie! Dostałam ostatnio przesyłkę od firmy Delia Cosmetics. W tym wpisie postaram się odpowiedzieć na pytanie: Czy warto zakupić płukanki od Delia Cosmetics? Zapraszam do rozwinięcia posta! 




Płukanki do włosów - fioletowa i srebrna to doskonały sposób na głęboki odcień włosów blond, siwych lub rozjaśnianych. Eliminują niechciany żółty odcień, pozostawiają piękny połysk i delikatne rozświetlenie.

Płukanka do włosów różowa to doskonały sposób na różowy odcień włosów blond i ochronę koloru rudych włosów.
Pogłębia odcień włosów rudych, nadaje włosom blond, modny, różowy odcień, pozostawia delikatne rozświetlenie.

Płukanki kosztują jedyne 8 zł, a znajdziecie je TUTAJ


Szkoda, że nie jestem blondynką. Zestaw powędruje do mojej mamy, a gumki sobie zostawię :) 

Post powstał we współpracy z marką.

A Wy? Koloryzujecie swoje włosy? W jaki sposób?

Komentarze

  1. też mam te płukanki i żałuje, że nie moge sobie przefarbować, bo chciałam na różowo. oddałam znajomej i na blond włosach kiepsko wyszło hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, u mojej mamy, która ma platynowy blond, sprawdziły się super ;D

      Usuń
  2. Mam srebrną i spisuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na post, bo jestem ciekawa efektów. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia