POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01

Bioingree, serum oczyszczające, kosmetyki

Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna. Dzięki niej codziennie moje włosy są ładne i zadbane. Moja pielęgnacja zazwyczaj polega tylko na myciu i odżywianiu, dlatego postanowiłam zastosować coś nowego. Trafiło na naturalne serum oczyszczające do skóry głowy z dodatkiem olejku z czarnej porzeczki. Jest to coś zupełnie nowego. Podeszłam do tego sceptycznie po przeczytaniu zastosowania. Tylko 2 pipety na całą skórę głowy? Uwierzcie mi, bądź nie, ale tyle naprawdę wystarcza. Kosmetyk ten zaintrygował mnie swoimi właściwościami opisywanym przez producenta. Zapraszam do przeczytania recenzji.


Opis producenta jest szczegółowy. Koniecznie zerknijcie na stronę Bionigree.


W skrócie serum ma właściwości złuszczające, przeciwłupieżowe, antybakteryjne i przeciwwirusowe. Pomaga walczyć m.in. z łupieżem, łuszczycą oraz grzybicą. Usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka, rozpuszcza łój, reguluje pracę gruczołów łojowych oraz łagodzi podrażnienia. Po wykonaniu peelingu skóry głowy, skóra intensywnie wchłania substancje odżywcze, a włosy unoszą się u nasady, zwiększając swoją objętość i dając niepowtarzalne uczucie odświeżenia.


Opakowanie i stosowanie:

Szklana, przeźroczysta buteleczka z pipetą.  Widać zużycie, a dzięki aplikatorowi nakładanie serum jest dziecinnie proste. Bez trudu można nałożyć serum na skórę głowy, nawet przy gęstych włosach. 
Producent zaleca nakładać maksymalnie dwie pipety, czyli 10 ml.  Bionigree należy nakładać przed myciem na minimum 30 min. Później zmywamy je po prostu szamponem.

kosmetyk do włosów, serum
Serum bionigree ma dosyć mocny zapach. Bardzo dobrze czuć porzeczkę i mentol.  Po nałożeniu na skórę serum głowy daje efekt chłodzenia i mocnego odświeżenia. Po myciu włosy są odbite od nasady i co najważniejsze wolniej się przetłuszczają.
Serum pozytywnie mnie zaskoczyło i myślę, że warto zainwestować te 96zł w coś, co działa. Teraz serum kupicie tutaj za jedyne 57,60 zł. 

Bionigree, serum
A Wy? Jak dbacie o skórę głowy? 

Post powstał we współpracy z marką.

Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego serum, zwłaszcza, że ostatnio interesuje się kosmetykami naturalnymi :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować u siebie :) U mnie sprawuje się świetnie ;)

      Usuń
  2. Brzmi fantastycznie, myślę że mogłoby się u mnie sprawdzić :) A nie przesusza skóry głowy? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic takiego nie zauważyłam ;) Dla mnie produkt bomba ;D

      Usuń
  3. Ciekawe czy na mnie by to serum zadziałało :)
    Ostatnio poszukuję czegoś na wzmocnienie włosów, tylko mam bardzo wrażliwą skórę na kosmetyki...

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej Ci to serum mogę polecić :D Niedługo na moim blogu pojawi się recenzja szamponu i odżywki z tej serii ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia