POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

LOL Surprise, czyli przegląd prasy dla dziewczynek | MS Zawada


Za oknem słota, a jeszcze niedawno świeciło słonko i panowały afrykańskie upały. Ja zdecydowanie nie jestem zwolennikiem tak wysokich temperatur, ale nie lubię też takiej pogody, jaka obecnie panuje, czyli pluchy, całodniowego zachmurzenia. Może być chłodniej, ale musi być słoneczko. Dziś przychodzę do Was z kolejnym przeglądem prasy dla dzieci od Media Service Zawada


W ostatnim czasie bardzo popularne stały się kule niespodzianki L.O.L. Surprise!, zaczęły powstawać inne gadżety L.O.L. Jednak dopiero teraz dowiedziałam się, że istnieją książeczki, magazyny czy gotowe kolorowanki. W dzisiejszym wpisie pojawią się aż 3 różne gadżety związane z tymi laleczkami. 


Zacznijmy od kolorowanki, której niestety na stronie nie mogłam znaleźć.  W środku znajdują się ilustracje przedstawiające kilka laleczek wraz z ich imionami oraz krótkimi wypowiedziami. Pierwszym, co rzuciło się mi w oczy po otwarciu książeczki, było to że, pomimo, że jest to kolorowanka, to występuje bardzo duża ilość koloru szarego, który niestety utrudnia troszkę kolorowanie, kiedy używa się kredek. Drugą sprawą jest realizm postaci, miałam do czynienia kilkukrotnie z laleczkami i stwierdzam, że są bardzo dobrze odwzorowane. 


Drugą propozycją związaną z L.O.L. jest książeczka z zadaniami, łamigłówkami, kolorowankami. W środku znajduje się również wkładka z naklejkami potrzebnymi w zadaniach. Ogromnym plusem jest różnorodność zadań, każda wielbicielka L.O.L. znajdzie z pewnością coś dla siebie. 


Ostatnią pozycją związaną z L.O.L. Surprise jest magazyn, nie jest to jednak ostatnia propozycja w tym wpisie. Nie jest to także jakiś zwykły magazyn, ponieważ jest to czasopismo z niespodzianką. Tym razem są nią okulary oraz długopis, który przypomina ołówek. W środku czeka mnóstwo quizów, zabaw, gier, a nawet plakaty i eksperymenty. Mnóstwo atrakcji w 32 stronicowym magazynie. 


"Zwierzakowe zabawy" - książeczka, która najbardziej ze wszystkich chwyciła mnie za serce. Kto by nie oparł się tym słodziaśnym zwierzątkom? W tej 16 stronicowej książce na najmłodszych czekają zadania, układanki, kolorowanki, łamigłówki oraz naklejki, ponad 50 naklejek. Bardzo rozwijająca propozycja. 


Nadszedł czas na coś dla tych najmłodszych dzieciaczków, których zadania jeszcze nie zainteresują - "Ruchome obrazki". Jak sama nazwa wskazuje, występuje ruchomy obrazem. Pamiętam, że gdy ja byłam młodsza, były one bardzo popularne. Wiem, że były nawet takie plastikowe kubeczki z ruchomymi obrazkami. Fajnie wrócić wspomnieniami wstecz. Zaraz za tym obrazkiem zaczyna się pełne przygód opowiadanie o zwierzętach mieszkających na wsi - świnkach, owieczkach, krówkach. 


Jak na taki przegląd dziecięcej prasy przystało, nie mogło zabraknąć Psiego Patrolu. W tej fioletowej książeczce główną rolę gra nurek Sky, czyli jedna z bohaterek. Dziecko może  w niej kolorować, rysować, pisać, naklejać naklejki a ich jest tu sporo, bo aż 200! Naklejkowy zawrót głowy! 


Ostatnią propozycją w tym wpisie również jest czasopismo MiniMini+ z masą prezentów. Do magazynu, który swoją drogą zawiera wiele niespodzianek w środku m.in. bajeczkę do poczytania, dołączona została książeczka "Tupcio Chrupcio" (kojarzy mi się ona z taką myszką Stuart Malutki. To było pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam okładkę), saszetka Molang, która zawierała dwie gumki do ścierania, notesik oraz naklejki, a także kolejna niespodzianka - plastelina Play-Doh. Masa prezentów, nieprawdaż? Gwiazdka w trakcie roku. 


Na dzisiaj to by było wszystko. Myślę, że całkiem sporo. Napiszcie koniecznie w komentarzu, która propozycja Wam się najbardziej spodobała. Ja lecę odpoczywać! 

Wpis powstał w ramach współpracy.