POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zaprojektuj swoje własne etui z FunnyCase


Telefony komórkowe w życiu każdego z nas pełnią bardzo ważne role: korzystamy z nich na co dzień w pracy, w szkole, dzięki nim możemy kontaktować się z bliskimi rozsianymi po całym świecie, wykorzystujemy je zamiast aparatów fotograficznych, a także traktujemy je jako źródło rozrywki. Są to cenne urządzenia, o które należy dbać, aby pozostały w dobrej kondycji jak najdłużej. Aby tego dokonać, warto zaopatrzyć się w szkło hartowane, które ochroni ekran naszej komórki oraz w case, który ochroni jej krawędzie i tył.  Taki zestaw jest o wiele tańszy niż naprawa potrzaskanego wyświetlacza. Kto choć raz miał zbity telefon, ten wie, jak to boli, kiedy zbije się ekran w nowym smartfonie, a za naprawę niekiedy trzeba zapłacić kilka stówek. 

Ktoś powie, że nie nosi etui, gdyż nie znalazł nigdzie takiego etui, które by mu się spodobało. Nie ma problemu. Teraz możecie zaprojektować wymarzone etui sami. Wystarczy skorzystać z kreatora, oferowanego przez sklep FunnyCase.pl. Kreator jest bardzo intuicyjny w obsłudze. Wystarczy wybrać producenta oraz model naszego smartfona, rodzaj etui, a także grafikę z dostępnych na stronie lub wgrać własne zdjęcia i gotowe. Wystarczy dokończyć proces składania zamówienia, podać dane, wybrać sposób płatności o dostawy i pozostaje tylko czekać na kuriera.


W ciągu kilku dni paczka powinna już być u Was. Case'y przychodzą zapakowane w sztywnym, logowanym, tekturowym pudełeczku, są zabezpieczone przed deformacją, aby nic się nigdzie nie wygięło. Ja zdecydowałam się na zamówienie dwóch etui transparentnych Etui Clear, które dokładnie dopasowują się do krawędzi telefonów, wszelkich przycisków, lekko wystają ponad ekran, a zarazem są dość cienkie i nie pogrubiają telefonu. Tyle że dodałam do nich coś więcej. 



Pierwsze etui zaprojektowałam z myślą o moim tacie. Jako że mój tata lubi czasami pomajsterkować, podłubać przy samochodzie, pobabrać się w smarze to wybrałam dla niego gotowy wzór z kreatora, z katalogu "Men's World" z motywem starego motocykla. Chciałam też, aby kolor etui nie odcinał się za bardzo od złotego koloru telefonu, dlatego wybrałam motyw z elementami szarości. Myślę, że to był strzał w 10! Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Tata również. Nadruk jest świetnej jakości, nic się nie zdziera, pomimo że, jak to u mężczyzn bywa, telefon jest odkładany w najdziwniejszych miejscach. Etui pewnie trzyma się telefonu. Nie jest śliskie. Wszelkie otwory są bardzo dobrze wycięte, bez problemu można podłączyć ładowarkę czy słuchawki. Głośnik ani aparat nie są przysłonięte, a przyciski działają bardzo lekko. 

Drugie etui natomiast zaprojektowałam z myślą o moim bracie, który nie dawno miał urodziny. Przy jego tworzeniu wykorzystałam grafikę wykonaną przez jego znajomego. Pierwszy raz dodawałam własną grafikę do kreatora FunnyCase.pl, więc bałam się, że coś pójdzie nie tak, być może się nie zapisze i dostanę pusty case, a może grafika będzie tragicznej jakości. Nie słusznie! Postępowałam tak, jak przy tworzeniu etui dla taty, z tym że tworzyłam case dla zupełnie innego modelu telefonu. Pomimo że wzór nie pochodzi z kreatora, nie widać różnic pomiędzy obydwoma nadrukami. Oba są rewelacyjnej jakości. 


Oprócz etui, w pudełku znalazło się również miejsce na ulotki, odpowiadające na najczęściej zadawane pytania m.in. mówiące o tym, jak postępować, kiedy z produktem coś będzie nie tak. Nie ma jednak co się martwić na zapas, na pewno wszystko będzie, w jak najlepszym porządku. 

W niedzielę Walentynki. Może warto by było zastanowić się nad tym, czy by nie zamówić takiego case'a niespodzianki dla swojej Walentynki? Raczej nie dotrą one już do niedzieli, ale myślę, że nikt nie obraziłby się, gdyby dostał taki prezent po Walentynkach. FunnyCase.pl oferuje wiele ciekawych, kolorowych wzorów właśnie na tę okazję. A co więcej, możecie skorzystać z kodu rabatowego, który obniży cenę zaprojektowanego przez Was case'a w kreatorze o 20%. Ten kod to: HELLOFUNNY. Pamiętajcie, że kod działa tylko na etui zaprojektowane w kreatorze. Miłych zakupów!

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. A ja nie polecam i piszę to jako ktoś, kto obchodzi się z tym na co dzień, bo pracuję w firmie, której Fanny Case jest jednym z podwykonawców. Wielokrotnie się zdarzało, że coś było nie tak z kreatorem i etui po prostu robione były na inne telefony, mimo że model wybrano swój. Ponadto bardzo szybko się ścierają; sama zamówiłam sobie, a także rodzicom i zadowolona nie jestem niestety ;c. Mogą być okej, jeśli ma się dużo case'ów i się ciągle je zmienia, to wtedy może posłużyć dłużej, ale jeśli chce się mieć np jeden, to zdecydowanie odradzam.

    Mam nadzieję, że nie potraktujesz mojego komentarza jako złośliwość, czy coś takiego, bo nie o to mi chodziło :)
    Pozdrawiam serdecznie i niech casy służą Ci jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć to faktycznie nieciekawie. Ja nie miałam żadnych problemów z kreatorem, ani razu się nawet nie zaciął. Wszystko sprawdzałam kilkukrotnie nim zatwierdziłam zamówienie, ale faktycznie trzeba uważać, przyglądać się uważnie nazwom modeli telefonów i dołączonym zdjęciom, aby dopasować odpowiedni rodzaj, szczególnie, że modele telefonów noszą bardzo podobne nazwy i łatwo się pomylić. Ja, pomimo upływu czasu z case'ami problemów żadnych nie mam, odpukać, i niech tak zostanie :D

      Dziękuję Ci za Twoją opinię, pozdrawiam Cię cieplutko, Melka

      Usuń
    2. To w takim razie oby tak dalej i niech wszystko działa^^ :) Również serdecznie pozdrawiam^^

      Usuń
  2. Ja obudowy najczęściej kupuję na ali :D Niemniej fajna opcja z możliwością zrealizowania własnego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę przemóc się, aby złożyć zamówienie na Ali, ale u znajomych widziałam kilka etui i czasami można znaleźć perełki :D

      Ściskam mocno, Mela

      Usuń
  3. Bardzo fajnie prezentują się Twoje obudowy na telefon :D Zdecydowanie lepiej jest zainwestować w obudowę i szkło hartowane niż potem wydawać pieniądze na naprawę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :D

      Ściskam mocno, Melka

      Usuń
  4. Bardzo fajne etui, podobają mi się takie spersonalizowane :) Szkło hartowane też jest bardzo przydatne, już miałam pobitą szybkę w starym smartfonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć. Ja, w poprzednim telefonie miałam szkło hartowane przez dwa tygodnie, telefon mi spadł, zbiło się, więc je zdjęłam i to był błąd. Po koncercie Polsatu z okazji Dnia Dziecka, o którym z resztą pisałam tutaj na blogu, kiedy czekaliśmy na kierowcę, który nas miał odebrać, telefon spadł ponownie, tym razem ucierpiał wyświetlacz i to dość poważnie, aż odpadała miejscami szkło. Jakby tego było mało, kiedy telefon przejęła moja mama, podtopiła go w wiadrze z wodą, aż przestał wyświetlacz reagować i konieczna była nie najtańsza naprawa. Teraz w nowym telefonie mam szkło hartowane i nie odklejam go pomimo delikatnych pęknięć i uszczerbień. Nie tym razem, haha :D

      Pozdrawiam serdecznie, Melka

      Usuń
  5. ale super ze mozna samemu zaproejktowac ;D chociaz u mnie by sie to kompletnie nie sprawdzilo ale opcja super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to super opcja. Zaintrygowałaś mnie tym, że u Ciebie by się to nie sprawdziło. Mogłabyś rozwinąć?

      Pozdrawiam, Mela

      Usuń
  6. Wow! Świetna sprawa z własnoręcznym projektem jako prezent! :)
    Ściskam gorąco,
    Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze najlepszymi są, takie prezenty, w które wkładamy serce ♥

      Pozdrawiam, Amelia

      Usuń
  7. Fajny pomysł na prezent i bardzo fajny blog. Mix wiadomości i przydatnych treści w jednym.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, pomysłów w głowie mnóstwo, ale z czasem na ich realizację trudniej :)

      Pozdrawiam, Mela

      Usuń
  8. Super pomysł! Takie spersonalizowane etui :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba ♥

      Pozdrawiam, Melka

      Usuń
  11. Mam od nich sporo etui. Są bardzo fajne i dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Tobie również się sprawdzają. Posiadasz etui z kreatora?

      Pozdrawiam, Mela

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Miło, że Tobie także się podobają :D

      Ściskam mocno, Melka blogerka

      Usuń
  13. Lubię produkty z możliwością personalizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze takie produkty mają cząstkę nas :D

      Pozdrawiam serdecznie, Mela

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia