POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Fotobum - wspomnienia zachowane na papierze

Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie

Pamiętam, jak jeszcze kilka lat temu jeździliśmy z rodzicami specjalnie do E.Leclerc'a do Lublina i wywoływaliśmy zdjęcia. Zazwyczaj po jakichś większych wydarzeniach. Jednak z czasem, coraz więcej zdjęć lądowało na pendrive'ach, płytach, dyskach, część poginęła przez ten czas. Mimo to nazbierała się ich pokaźna ilość, niestety ich wywołanie w tradycyjnej formie pochłonęłoby całkiem sporo pieniędzy. Znalazłam jakiś czas temu prostą, tańszą i o wiele efektowniejszą opcję, dzięki której wywołałam już wszystkie te najlepsze, najciekawsze według mnie zdjęcia - fotoProdukty Fotobum. Ostatnio wywołałam zdjęcia najnowsze i kilka starszych, które się gdzieś zawieruszyły.


Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie

Najczęściej wywołuję zdjęcia w formie fotoGrafii Polaroid. Nie mam aparatu typu polaroid, więc radzę sobie w taki sposób. Dzięki tej funkcji mogę wybrać jakiekolwiek zdjęcia nawet te sprzed kilku lat i wywołać je w tym jakże popularnym aktualnie stylu. Dodatkowo mogę, jeśli tylko tego chcę dodać do nich podpis i stworzyć niepowtarzalne zdjęcie kilkoma stuknięciami w klawisze klawiatury. Co więcej, 26 sztuk kosztuje mnie niecałe 20 zł, przy czym wkład do Instaxa, dzięki któremu wykonamy 20 zdjęć, kosztuje ok. 60 zł. 

Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie
Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie

A skoro już o Instaxie mowa, nowością na stronie są fotoGrafie Mini Instax, które wyglądają identycznie jak zdjęcia z Instaxa. Są mniejsze od fotoGrafii Polaroid, ale to dodaje im tylko uroku. Takie malutkie zdjęcia możecie przechowywać w specjalnych albumach, tworzyć kompozycje na ścianach lub przetrzymywać w pudełeczkach, w których dotarły one do Waszego domu. Ogranicza Was tylko kreatywność. Do fotoGrafii Mini Instax również możecie dodać podpisy, do wykorzystania macie aż 50 znaków. 24 sztuki tych mini fotoGrafii kosztuje jedyne 14,90 zł.

Do każdej paczuszki fotoGrafii dołączone są także 3 strony naklejek, które możemy ponaklejać na nasze fotoProdukty. Wszystkie moje zdjęcia, nawet te najstarsze, słabej jakości zawsze  wyglądają super wywołane w takiej mini wersji, dlatego tak bardzo cenie sobie ten format. Ja swoje skarby przechowuję właśnie w specjalnym albumie oraz w ramkach na zdjęcia. 

Fotobum, zdjęcia, polaroid, naklejki, Instax, podpisy, fotografie

To, że mikrusy się sprawdzają, wiedziałam. Byłam ciekawa, jak będzie wyglądało zdjęcie w formacie giga, dlatego też zamówiłam fotoPlakat w największym dostępnym wariancie - B2, czyli 70,7 cm x 50 cm. Takie giga cudo na Fotobum kosztuje tylko 24,90 zł. Jakość jest rewelacyjna, kontury są wyraźne, nie ma ziarna, kolory są dokładnie takie jak na oryginalnym zdjęciu. Czasami w kreatorze, pojawia mi się komunikat o słabej jakości zdjęcia, aczkolwiek nigdy mi się nie zdarzyło, aby wyglądało ono strasznie wywołane. Obecnie plakat czeka na ramkę, a nie łatwo taką znaleźć. Widziałam, że są w Ikei i w Jysk w cenie ok. 30 zł i chyba trzeba będzie się w końcu przejechać i takową zakupić. 

Moi drodzy, Wy także możecie przekonać się o świetnej jakości fotoProduktów oferowanych przez Fotobum, składając zamówienie. Zanim je jednak zrealizujecie, możecie skorzystać z kodu rabatowego, obniżającego Wasze zamówienie o 10%. Wystarczy, że wpiszecie w koszyku kod - ccqexv. To naprawdę proste. Może ktoś z Was miał już do czynienia z produktami Fotobum? Jak Wam się sprawdzają?

Wpis powstał w ramach współpracy.


PODPIS

Komentarze

  1. Uwielbiam takie wywołane zdjęcia :) To coś całkiem innego niż zdjęcia w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wywołane zdjęcia mają niepowtarzalny klimat :D


      Miłego weekendu, Melka

      Usuń
  2. Super! Nigdy nie słyszałam o takiej opcji, a na pewno skorzystam <3
    https://julialukasikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajna zabawa tworzenie takich mini zdjęć w kreatorze a potem oglądanie efektu końcowego :D

      Życzę Ci miło spędzonych ostatnich dni wakacji, Amelia

      Usuń
  3. Takie wspomnienia są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wywołane zdjęcia mają coś w sobie, czego nie mają zdjęcia w telefonie :D


      Pozdrawiam, Mela

      Usuń
  4. Zapisuję post, żeby go może wykorzystać, jak będę robić prezent dla chłopaka hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Chłopakowi na pewno się spodoba taki osobisty prezent :D

      Trzymam kciuki, aby niespodzianka się udała! Melka

      Usuń
  5. Obecnie wywołanie zdjęć jest faktycznie proste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wielu lat zbieram się, aby wywołać wszystkie zaległe zdjęcia. Cena, którą oferuje ta strona jest naprawdę przystępna. Dziękuję za polecenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i te zdjęcia zbierają się, zbierają się i w końcu jest problem, znam to :D
      Nie ma za co!

      Pozdrawiam, Melka

      Usuń
  7. Cudowne są te zdjęcia, zamówiłam z twojego polecenia oraz z z kodem i jestem zakochana w jakości tych zdjęć! pozdrawiam serdecznie<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Cieszę się, że się Tobie podobają. Dla mnie fotobum to najlepsza ze stron, jeśli chodzi o fotoprodukty, nie ma drugiej takiej. Jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :D

      Pozdrawiam Cię serdecznie,
      Amelia

      Usuń
  8. uwielbiam zachowywać wspomnienia w formie zdjęć :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, w szczególności takie wywołane mają w sobie niezwykłą magię :)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Mela

      Usuń
  9. zdjęcie niewydrukowane to nie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie, zdjęcie, ale ja akurat wolę te papierowe :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia