POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Wielkie zmiany

retro, selfie, Lublin, kwietnik, maj

Witam Was na całkowicie odmienionym blogu — nowa nazwa, nowy szablon, nowa energia do pracy. Wahałam się długo, ale wreszcie podjęłam tę decyzję i od dziś zapraszam Was nie na bloga „Gangstyle”, o bardzo trudnej do zapamiętania nazwie a na bloga „Melka blogerka”, czyli na bloga o wiele łatwiejszej nazwie do zapamiętania, o wiele bardziej myślę związanej ze mną. Myślę, że takie odcięcie w pewnym sensie od przeszłości, od ciągle zmieniającego się składu, wiecznych zmian, przerw dobrze mi zrobi. Może i popełniam błąd w popędzaniu bloga do przodu, zmieniając nazwę, adres bloga, szablon, ale wolę zrobić ten krok w tył, aby zrobić potem dwa do przodu, aniżeli nadal stać w miejscu, z jednej strony pragnąc zmian, a z drugiej strony ich nie wprowadzając.

Wybór szablonu nie był prosty, ale chciałam postawić na coś bardzo klasycznego, uniwersalnego, dlatego też postawiłam na darmowy szablon Georgia z bloga www.karografia.pl. Szablony od Karoliny najbardziej mi się sprawdzają, najłatwiej mi je wgrać, dostosować do moich potrzeb. Nie będę ukrywać, że jestem totalnym laikiem i nie za bardzo znam się na tych wszelkich kodach HTML, CSS..., tyle o ile sobie coś muszę poprawić, dodać itd. Wszystkiego uczyłam się i uczę sama z poradników z Internetu. Blogując, sama jestem sobie sterem, żeglarzem, okrętem — grafikiem, fotografem, programistą, autorem tekstów... Jedna osoba, wiele funkcji... Dlatego, dla mnie to, co osiągnęłam do tej pory, jest dla mnie tak wielkim sukcesem. Nie mając zbyt wielkich funduszy, będąc kompletnie zieloną na tematy związane z prowadzeniem strony internetowej, fotografią, mieszkając w niewielkiej wsi, gdzie każdy siebie zna, przełamałam się i założyłam bloga, walcząc o niego każdego roku, miesiąca, dnia, ciągle się ucząc, doskonaląc, zdobywając wiedzę. Teraz mogę zapraszać wszystkich do oglądania mojego owocu ciężkiej pracy. Nie systematycznej to prawda i szczerze żałuję teraz tych straconych chwil, które mogłam spożytkować i uczynić z tego zakątka coś jeszcze lepszego, ale i tak to, że tutaj nadal jestem, jest dla mnie największą wygraną. To, że Wy tutaj jesteście, czytacie, komentujecie, obserwujecie, jest największą nagrodą i motorkiem do dalszego działania. Za tę obecność i aktywność Wam serdecznie DZIĘKUJĘ!

Napiszcie mi, jak podobają Wam się blogowe zmiany, co jeszcze chcielibyście u mnie zobaczyć.? Napiszcie mi, czy Wy również boicie się zmian, czy raczej jesteście nastawieni do nich optymistycznie „Niech się dzieje wola Nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba."?

Lublin, Stare Miasto, retro, kamienice

PODPIS

Komentarze

  1. Hejka, nie znałam wcześniejszego twojego bloga lecz teraz chętnie zostane i poczytam twoje nowe wpisy gdy juz będą :) Pozdrawiam
    https://julialukasikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, blog istnieje już 4 rok, dlatego mogę Ci polecić do przejrzenia dawniejszych wpisów m.in. wpisów z ubiegłego roku z przełomu lata i jesieni :D Pozdrawiam, Melka

      Usuń
  2. Nie znałam twojego bloga wcześniej. Najważniejsze aby tobie się ta zmiana podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam bloga dla siebie, ale również dla czytelników, bo gdyby nie oni, to najprawdopodobniej dawno bym z tego zrezygnowała, nie miałabym takiego zacięcia, nie widząc żadnego odzewu z tej drugiej strony, angażu :D Buźka, Mela.

      Usuń
  3. Bardzo pozytywne zmiany! Wygląd świetny, a i nazwa rzeczywiście łatwiejsza do zapamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :D Nie ukrywam, sama nie raz w niej błąd popełniłam pisząc na szybko :) Pozdrawiam serdecznie, Amelia

      Usuń
  4. Hejka! Twojego bloga już znam, i czekam na nowe posty. Ciekawa zmiana. Masz racje jako blogerki jesteśmy wszystkim w jednej osobie.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło mi to słyszeć :D Właśnie dzisiaj pojawił się kolejny post, tym razem kilka słów o wymianie międzynarodowej, w której miałam przyjemność kilka lat temu uczestniczyć, więc zapraszam serdecznie! Pozdrawiam, Amelia

      Usuń
  5. Szablon wygląda naprawdę świetnie! Powodzenia na dalszej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog przedstawia się bardzo ładnie, a zmiana adresu na pewno na plus ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia