POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Lista zakupów do druku


Witajcie, niedawno na blogu udostępniłam dla Was 3 planery do druku. Dzisiaj mam dla Was kolejny projekt. Tym razem jest to lista zakupów. Możecie się zastanawiać, po co komu taka lista zakupów? Można nie sporządzać list zakupów, ale wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że i tak o czymś zapomnicie. Szczególnie teraz taka lista się przyda, kiedy do sklepu wchodzi po kilka/kilkanaście osób, musicie odstać swoje w kolejce, a potem jeszcze znaleźć to, co jest Wam potrzebne jak najszybciej, sprawnie, aby nie blokować miejsca innym. Oczywiście możecie spisać sobie listę na zwykłej kartce, którą macie pod ręką. Niestety to również nie jest najlepszy sposób, ponieważ zazwyczaj na takiej ręcznie pisanej liście piszemy po kolei pierwsze, co nam przyjdzie do głowy. Nie ma tam żadnej systematyki, więc i tak musimy zwiedzić pół sklepu, aby całe zakupy skompletować. W liście, którą stworzyłam, stwierdziłam, że warto zawrzeć podział na różne typy artykułów, aby potem na zakupach nie wracać się potem do tych samych alejek kilkukrotnie, bo mamy na swojej karteczce produkty z jednego działu porozbijane innymi. Stąd podział na działy: mięsny, z pieczywem, z nabiałem, z mrożonkami, z owocami i warzywami, z kaszami, makaronem, ryżem, z napojami oraz chemią. Dodatkowo dodałam kolumnę "Inne", w którą możemy wpisywać np. karmę dla zwierząt czy jakieś konserwy, a może np. jakiś sprzęt, który akurat ma się pojawić w ofercie - po prostu dodatkowe rzeczy, które chcemy kupić. Grafikę znajdziecie na moim Dysku Google. 




PODPIS

Komentarze

  1. Great post! Please stay safe ! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest rewelacyjny pomysł! Ja też staram się zawsze dzielić listę na konkretne działy w sklepie lub typy produktu, to tak ułatwia sprawę :) Stworzyłaś piękną i przejrzystą listę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez listy nie ruszam się do sklepu. Zawsze robię listę według tego jak idę po sklepie, a że zawsze ten sam sklep i droga między alejkami też zawsze ta sama to tak układam produkty:)tko
    Listy uporządkowane są super, zawsze łatwiej w sklepie sprawdzić czy już się wszystko kupiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie wiedziałam, że faktycznie ktoś już tak robi :D

      Usuń
  4. Ja sobie dzielę listę zakupów zawsze na 4 części - owoce i warzywa, rzeczy z lodówek i zamrażarek, pozostałe rzeczy jedzeniowe i reszta. Taka lista też by mi na pewno ułatwiła shopping ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna grafika! W jakim programie je tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :D Korzystam z Canvy. Dopiero co się uczę, więc taki program jest dla mnie na razie w zupełności wystarczający. Stworzyłam w nim nie jeden nagłówek na swojego bloga czy favikonę i jeszcze nigdy się nie zawiodłam :D

      Usuń
    2. Właśnie miałam w planach zrobić coś podobnego i rozważałam Canvę. Na pewno wypróbuję, świetnie! Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia