POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Kolejna porcja nowości od Media Service Zawada


Jakiś czas temu obiecałam Wam kolejną porcję nowości od wydawnictwa Media Service Zawada, no i dziś nadeszła pora na taki mini wpis, bo mam przygotowane dla Was tylko 3 książeczki. Zapraszam! 

Pierwszą z nich jest książeczka zawierająca 500 naklejek. W środku znajdują się kolorowanki oraz duża ilość zadań, łamigłówek, do których te naklejki tam się przydadzą. Dla mnie to jest niewyobrażalna ilość te 500 naklejek w jednej książeczce, 20, 40, 50, ale 500?! Wow... Na pewno nie jednemu dziecku przypadnie do gustu :) 


Jak przystało na wpis z książkami dla dzieci, nie mogło zabraknąć Świnki Peppy. Tym razem pora na książkę "Chrum... Chrum... Piraci", która nasycona jest różnymi zagadkami, puzzlami no i oczywiście posiada naklejki. Chyba bez naklejek w książeczkach dla dzieci już się za bardzo nie da obejść :) 


Ostatnią, trzecią propozycją jest magazyn MiniMini +, który zawsze skrywa jakąś niespodziankę. Tym razem była nią zabawka pieska, która się poruszała. Ciekawe, co będzie następne... Bardzo spodobała mi się gra, która zawarta jest w gazetce, macie ją zresztą na zdjęciu. Nigdy się z taką nie spotkałam. 


Która pozycja najbardziej Wam się spodobała? Dajcie znać w komentarzach!

Wpis powstał w ramach współpracy.