POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Prezenty od MyGiftDna

MyGiftDna, prezenty

Każdy z nas lubi otrzymać czasami jakiś prezent. Każdy z nas chociaż raz stanął przed wyborem prezentu dla kogoś. Każdy z nas miał chociaż raz problem z tym. Od dziś takiego problemu już nie będzie. Z pomocą przychodzę Ja. Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować produkty od MyGiftDna. Zapraszam!

Jak wszyscy wiemy, 23 czerwca co roku obchodzimy Dzień Ojca. Z tej okazji wybrałam kilka rzeczy dla mojego taty. Gdy tylko weszłam na stronę, ujrzałam kubek z bardzo kreatywnym napisem. Nie wiem, czy wspominałam, ale na stronie MyGiftDna można znaleźć sporo produktów personalizowanych. Kubek właśnie do takich należy, więc dodałam imię mojego taty, co dodało osobistego charakteru zwykłemu-niezwykłemu kubkowi. Kubek, który wybrałam, znajdziecie TUTAJ. Jest wykonany z porządnego tworzywa. Przyczepić się mogę jedynie do tego, że słowo ŁOPATĘ na drugiej stronie brzmi OPATĘ".  

MyGiftDna, prezenty

Do tego dobrałam Certyfikat Najlepszego Taty oraz kartkę z życzeniami, którą znajdziecie TUTAJ.

MyGiftDna, prezenty

Certyfikat jest naprawdę świetnie wykonany. Nie mam co do niego żadnych zarzutów. Prezentuje się bardzo gustownie. Ramka też jest wykonana bardzo dobrze.

MyGiftDna, prezenty

Kartki, które zamówiłam, są też świetnie wykonane, a zamówiłam dwie: kartkę dla taty (TUTAJ) oraz kartkę dla nowożeńców (TUTAJ). Nadrukowane są na dobrej jakości papierze, lecz muszę się Wam przyznać do jednej rzeczy. Kartkę dla nowożeńców zniszczyłam, robiąc zdjęcie. Wybrudziła się, więc próbowałam przetrzeć ją lekko wilgotną ściereczką, ale to nic nie dało. Starła się tylko kartka i powstała brzydka plama.

MyGiftDna, prezenty

Ostatnią rzeczą, którą wybrałam, jest deska do krojenia z grawerem. Znajdziecie ją TUTAJ. Zakupiłam ją z myślą o mamie, która niedawno obchodziła imieniny. Na desce można wygrawerować inicjały w jednym z serduszek. Deska jest naprawdę porządna i ciężka. U nas w domu, będzie służyła jako ozdoba, bo aż żal kroić na niej :)

MyGiftDna, prezenty
MyGiftDna, prezenty

Przesyłkę otrzymałam błyskawicznie, kurier zapukał już na drugi dzień od nadania paczki. Kubek, certyfikat oraz deska były owinięte w folię bąbelkową i zapakowane w kartonowe opakowania. Dodatkowo w pudełku z kubkiem znalazły się styropianowe kuleczki. Kartki włożone były w białe koperty i dołączone do certyfikatu. Te wszystkie kartony były dodatkowo owinięte folią bąbelkową oraz zwykłą czarną folią i porządnie sklejone taśmą. 

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić produkty MyGiftDna!

Post powstał we współpracy z marką.



Komentarze

  1. Świetne prezenty! Najbardziej spodobał mi się ten kubek :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wszystko jest ekstra :D I tak jak moja poprzedniczka - też najbardziej przypadł mi do gustu kubek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post 😃 i tak jak poprzedniczką mi również przypadł do gustu ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten certyfikat to świetny pomysł! :) Ja w tym roku zamówiłam mojemu tacie portfel, również z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo duży asortyment. Można się zgubić i zwariować, przeglądając tą stronkę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia