POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Mam 15 lat! | List do mnie z przyszłości

Mam 15 lat!

Hej kochana!
Pamiętasz mnie? Zakręconą, wariatkę z głową pełną marzeń i planów? Pamiętasz, jak miałaś w głowie plan na wszystko? Planowałaś, nawet jak będzie wyglądał Twój ślub, mimo że miałaś tylko 15 lat. Marzyłaś. Potrafiłaś rozmarzyć się nawet w autobusie powrotnym do domu. Potem się dziwiłaś, że masz sny, prawie że na jawie. Sny, w których często brałaś śluby. Sny, w których czasami nie widziałaś co zrobić w danej sytuacji. Raz w pewnym śnie nawet uciekłaś spod ołtarza. Nie znałam Cię od tej strony. Zawsze poukładana, przygotowana, odpowiedzialna. Rozmyślałaś często nad tematami poważnymi. Potrafiłaś wypowiedzieć się na nie dojrzalej niż niektórzy dorośli.

A pamiętasz, gdy zauroczyłaś się w większości napotkanych chłopaków? Wystarczyło, że wpadł Ci w oko :) Potrafiłaś mieć świra na punkcie kogoś, kogo znasz tylko z ekranu. Ostatnimi czasy podobał Ci się Andreas Wellinger (chociaż wolałaś mówić AndiEndi). Pamiętam jak przez mgłę, gdy marzyłaś, by mieć sławnego męża. Bo oni byli zawsze idealni, odpowiedzialni, kochający. Gdy pojawiała się w mediach wiadomość, że ta dana osoba ożeniła się, byłaś zawiedziona.

Kiedyś fajna, rezolutna dziewczyna, teraz zapewne już kobieta. Jeszcze nie tak dawno się widziałyśmy codziennie. Natomiast po roku kontakt się urwał :) Teraz jesteś pewnie już dorosła. A kto wie, może masz już swoją rodzinę. Może idealnego męża, o którym zawsze marzyłaś, dzieci :) Jeśli tak, mają oni ogromne szczęście. Może mieszkasz w swoim własnym domu, tak jak zawsze chciałaś. Może masz pracę, którą kochasz.

Pora już spać, rozpisałam się ;) Więcej napiszę następnym razem :)

Wiecznie rozmarzona, 15 latka   

Selfie

Komentarze

  1. Latka lecą ;) Bardzo ciekawie tu masz. Podoba mi sie szata graficzna. Zapraszam https://produktywedlugady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł. Zapewne dostarczy ci wielu emocji za parę lat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 lat...kiedy to było. teraz mam 25, a za miesiac juz 26 :o ! trzeba sie cieszyc kazda chwilą i ryzykować, bawic sie itp., by bylo co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już prawie 19 :) Fajne się wraca do tego wpisu :D

      Usuń
  4. Niesamowite. Chciałabym mieć znowu 15 lat.... teraz mam już 20 i wiem że nie da sie już wrócić ale pomimo wszystko fajnie było być takim młody i pełnym energii nastolatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo kurde... trochę lat temu to było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to już przeszłość. 4 lata minęły jak jeden dzień :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia