POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Książki od Wydawnictwa Sfinks

Wydawnictwo Sfinks

Miałeś chociaż raz w ręku książkę popularnonaukową? Zapewne tak. A czy przeczytałeś ją? Ja miałam, nie przeczytałam jej, więc jestem zadowolona z przesyłki od Wydawnictwa Sfinks oraz Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła


Literatura Popularnonaukowa

Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w oprawie graficznej książek. A podobno miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje :) Istnieje czy nie? Co sądzicie? W książkach: Dziecko w Literaturze” oraz „Szpieg w literaturze. Wstrząśnięci i niezmierzeni.” pełno jest różnego typu ciekawostek, historii, które zainteresują zarówno młodzież, jak i osoby dorosłe. Cena jednej z nich wynosi około 44 zł. Pewnie niektórzy powiedzą, że to dużo. Dla mnie ceny książek tego wydawnictwa są adekwatne do ich wykonania. Obie są w miękkiej oprawie, sporo w nich zdjęć, wszystko opisane jest w ciekawy sposób.
Wydawnictwo Sfinks, Literatura popularnonaukowa

Natomiast w książce 100 Polskich Patriotów znajdziemy historie, których w Internecie raczej nie spotkamy. Cena książki jest dość atrakcyjna, wg mnie - 24.99 zł, ale można ją znaleźć także taniej. Jak za książkę w twardej oprawie, z ciekawymi historiami oraz świetną oprawą graficzną to naprawdę fajna cena.


Wydawnictwo Sfinks, Literatura popularnonaukowa

Obie te książki z pewnością mi się przydadzą w szkole, ale z chęcią poczytam je też w wolnym czasie w domu.

Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Sfinks oraz Wydawnictwem Świętego Filipa.



Strona internetowa Księgarni Sfinks → KLIK
Facebook Księgarni Sfinks → KLIK
Strona internetowa Wydawnictwa Sfinks → KLIK
Strona internetowa Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła → KLIK
Facebook Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła → KLIK

Komentarze

  1. Przyznam się szczerze, że nigdy się nie cieszyłam na widok takich książek. A teraz po kilku latach powoli "dojrzewam" do ich przeczytania. Więc może w końcu się zdecyduję ;)
    A z prezentowanych przez Ciebie chyba najbardziej przypadła mi do gustu ta ostatnia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://coscudownego.blogspot.com/
    może zostaniesz na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich książek nie cierpiałam. Takie teksty to były katusze :) Lecz te są naprawdę interesujące :) Buźka :*

      Usuń
  2. Sama nie wiem czy bym do nich zajrzała, aczkolwiek ten rewolwer na okładce bardzo do mnie przemawia. Gratuluję książek od wydawnictwa!
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym do nich raczej nie zajrzała, gdybym widziała je tylko na wystawie. Gdy je dostałam i otworzyłam - zakochałam się ❤ Pozdrowionka :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia