POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Już niedługo będę ŻONĄ!


Dawno mnie tu nie było... Miałam wrócić w lutym, ale jakoś się tak złożyło, że cały czas coś się działo, co odciągało moją uwagę. Studia, wyjazdy, praca, a teraz jeszcze organizacja ślubu i wesela.  

Tak, dobrze przeczytaliście, to nie zwidy - wychodzę we wrześniu za mąż. Trafił wariat na wariata i postanowiliśmy we wrześniu, równo rok po naszym poznaniu, po wejściu w związek, wziąć ślub. A jakby tego było mało, organizujemy wszystko sami w jakieś 5 miesięcy. 


Wszystko u nas tak szybko, szybko, ale jesteśmy w pełni świadomi naszych decyzji. Osobiście we mnie jest takie przeświadczenie, że tak musiało właśnie być, że tutaj nie było przypadku. Sam fakt, że coś mnie tknęło, aby go odszukać, pomimo że w jego mailu nie było nic o nim, ba, on się nawet w nim nie podpisał, a jego tożsamość zdradziło tylko imię i nazwisko, które wyświetlało się obok jego adresu e-mail. Wiadomości, które wymienialiśmy ze sobą może ze 2 tygodnie, zanim się spotkaliśmy na żywo, też były takie inne, z resztą i Szymon mówił mi, że on od początku czuł, aby w to dalej brnąć, że między nami tworzy się magiczna więź, zupełnie inna niż dotychczasowe. Kiedy doszło do naszego pierwszego spotkania wydarzyło się coś, czego nigdy nie zapomnę, Szymon zapytał mnie na koniec czy może mnie na pożegnanie przytulić i uściskał mnie wtedy tak mocno, ale to naprawdę mocno, ale szczerze, to nie było wymuszone, biło od tego szczerością. Na drugie spotkanie, tydzień po pierwszym przyjechał już do mnie jako "kandydat na zięcia". 

Sporo by można wymieniać takich faktów, które gdzieś tam utwierdzają mnie w tym przekonaniu, że to było właśnie nam pisane, że to poznanie nasze nie było przypadkowe.

Wiedzeni tym przeczuciem podejmowaliśmy kolejne kroki i kolejnym będzie ślub.

Ślub i wesele skromne, dla najbliższej rodziny i dla najbliższych znajomych. Wszystko planujemy i wykonujemy na tyle, na ile się da samemu - papeterię, dekoracje, więc nie ma zbytnio czasu, by działać w Internecie. Mamy początek lipca i choć aktualnie dopieszczamy szczegóły, to co najważniejsze mamy już z grubsza zaplanowane, zakupione, umówione, to do września jeszcze trochę pracy przed nami.  

Nie wiem, czy pamiętacie, kiedy pisałam, że jesteście ze mną w najważniejszych momentach mojego życia, od samego gimnazjum, aż do teraz. Tak faktycznie jest.







Komentarze

  1. Fantastycznie! Bardzo się cieszę i gratuluję :) Niech Wasze szczęście trwa bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i gratuluję :) Życzę Wam wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś na bloga :D Życzę Wam dużo, dużo szczęścia, miłości, a także cierpliwości do siebie nawzajem ;p Przepiękna z was para :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca ❣️❣️❣️ Szczęście bije z Waszych oczu i tak właśnie powinno być 😍 Ściskam mocno 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj cudownie! Dużo dużo szczęścia dla was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wiadomość. Cieszę się Waszym szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, gratulacje! Bardzo szybka decyzja, ale życzę Ci szczęścia :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Moc szczęścia dla Was:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę szczęścia. Przygotowania do ślubu to naprawdę ciężka ale dająca dużo satysfakcji praca wiem to z doświadczenia moja córka brała ślub w maju 😊 Wszystko da się zrobić , powodzenia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, udało nam się jakoś ten etap przygotowań przeżyć ❤

      Usuń
  11. Super! Razem łatwiej iść przez życie! Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo dobre wieści ! Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wiadomość. Już teraz życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Melko, dołączam się do gratulacji i życzę Wam wszystkiego, co najlepsze!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego!!! Gratuluję odwagi by podjąć odpowiedzialność za siebie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Melko, cieszy mnie Wasze szczęście i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! Amelko ależ to cudowna wiadomość! Serdeczne gratulacje i samych radosnych dni na Waszą Wspólną Drogę! 💗

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego! Dużo szczęścia, miłości, siły i zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna wiadomość, gratulacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje kochana, pasujecie do siebie. Ładna z Was parka :)
    My na razie nie planujemy ślubu, ale jeśli do tego dojdzie prawdopodobnie zrobimy w podobny sposób jak Wy "własnoręcznie" ;)
    Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia, cieszę się że podzieliłaś się z nami tą wiadomością. Już myślałam, że jednak zrezygnowałaś z bloga całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ❤

      Trudno z tego blogowania zrezygnować :)

      Usuń
  21. Wielkie gratulacje! Widziałam już na Instagramie, cieszę się, że tak się dogadujecie i zdecydowaliście się na kolejny krok. <3 Życzę wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, i to jest wiadomość! Bardzo się cieszę i oczywiście z całego serca Wam gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło Cię znowu widzieć :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! To czekamy na ślubną relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie sporo ślubnego contentu, z chęcią poopowiadam jak do tego doszło :D

      Usuń
  25. Świetna wiadomość, najserdeczniejsze gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurczaki! co za cudowna wiadomość :D życzę dużo szczęścia i miłości :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie gratulacje. Piękna para z Was. I sukienka śliczna, bardzo Ci w niej do twarzy. Wszystkiego naj naj naj dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Wam z całego serca. Przeczytałam wszystkie Twoje komentarze. Jak zawsze doskonałe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia