POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Miło(ść)


Jesień pełną parą, a na blogu jeszcze lato, ale tak to jest gdy się nie odzywa zbyt często. Kiedy ja ostatnio coś tutaj opublikowałam? Na początku października, jakoś tak, czyli już miesiąc temu. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że w realu nie próżnuję: studiuję, a wolne chwile spędzam z drugą, lepszą połową, no i o tym dzisiaj co nieco – o miłości.


W komentarzach pod postem pt. Życie, kiedy wspomniałam Wam, że kogoś nowego poznałam, kogoś wyjątkowego pojawiały się komentarze typu: "oby faktycznie okazał się wart tego określenia". Powiem Wam, że znam Go już jakiś czas i z każdym dniem on udowadnia mi, że wcale nie pomyliłam się, w pełni zasługuje na taki epitet, a nawet na więcej.

Każdy pragnie kochać i być kochanym. Na pewno pamiętacie, nie raz wspominałam Wam, że marzę o tym, aby poznać kogoś takiego wyjątkowego i zakochać się w nim tak szczerze, prawdziwie, z wzajemnością i to marzenie się spełniło właśnie w tym roku. Mówiłam Wam już, chyba że ten rok 2022 jest dla mnie pełen takich dobrych momentów? 

Czuję się przy Nim szczęśliwa, staram się chłonąć chwile razem, jak gąbka, bo niestety dzielą nas kilometry, nie dużo, bo +/– 80, ale biorąc pod uwagę, że ja mam w tygodniu studia, a on pracę nie możemy sobie pozwolić, aby widywać się częściej niż w weekendy. Mam w Nim oparcie i on we mnie również. Wiemy, że możemy na sobie polegać, co by się nie działo. Kocha mnie, szanuje, ufa mi, troszczy się o mnie. W Jego ramionach odnajduję błogi spokój, wszelkie lęki odchodzą w dal, czuję się po prostu bezpieczna. Jest nie tylko moim chłopakiem, ale też i moim najlepszym przyjacielem. Oboje nie mamy wątpliwości, że tak właśnie miało być, że koniec końców musieliśmy na siebie trafić. 

I uwierzycie, że poznałam kogoś takiego przez Internet? Odnalazłam Go pośród milionów innych mężczyzn. Ja i moje szczęście...

Nie chcę też Wam zbyt wiele zdradzać. Wiecie, że cenię sobie prywatność. Może kiedyś coś Wam więcej wspomnę, tym bardziej że On też działa w Internecie, a dokładnie na Tik Toku, więc nie jest zbyt anonimowy, ale jeszcze nie teraz, jeszcze zachowam Go dla siebie.

Chciałam Wam tylko powiedzieć, że nie bójcie się marzyć, nie bójcie się ryzykować, bo wiem po sobie, gdyby nie ten jeden mój spontaniczny ruch, to najprawdopodobniej nadal byłabym sama i wiodłabym to swoje stateczne życie bez kolorytu. Tymczasem pojawił się On, który zburzył tę harmonię i cała ta układanka rozpoczyna się od nowa, ale tym razem RAZEM, a nie w pojedynkę. Dzięki Niemu odkrywam siebie na nowo.

Każdemu życzę takiej relacji, jak nasza, która uskrzydla, wznosi do nieba, odnalezienia swojego szczęścia. Cierpliwość popłaca.








Komentarze

  1. Bardzo się cieszę Twoim szczęściem kochana. Ja również swojego narzeczonego poznałam przez internet i jesteśmy ze sobą już 7 lat bardzo szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego dla Was ❤️

      Usuń
    2. Dziękujemy i Wam również życzymy wszystkiego, co
      najlepsze.

      Usuń
  2. Super się czyta takie wpisy i wiadomości. Pozostaje mi tylko życzyć wszystkiego dobrego, niech miłość kwitnie i napawa Cię radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, szczęściem warto się dzielić, niech się niesie w świat i spotyka więcej osób :)

      Usuń
  3. Super, cieszę się razem z Tobą i życzę szczęścia w miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, wszystkiego dobrego, marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba tylko nieco szczęściu dopomóc :)

      Usuń
  5. Super! Niech to szczęście cały czas Ci towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę Tobie wszystkiego co dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie Twój post cieszy :)
    To kiedyś tam napisz coś więcej, jak uznasz, że chcesz, a jak nie - niech zostanie Twoją tajemnicą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie nie planuję, może kiedyś :D

      Usuń
  8. Gratulacje, kochana. Ja też swojego mężczyznę poznałam przez internet, już 15 lat temu, z czego 13 po ślubie :) Szczęścia Ci życzę wiele, bo radość już w Tobie jest, przebija z każdej linijki i z każdego słowa :) Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmat czasu, wszystkiego dobrego i kolejnych lat razem ❤️

      Usuń
  9. O jak pięknie to napisałaś. Widzę miłość wokół Ciebie, bardzo mnie cieszy, że poznałaś kogoś takiego jak opisałaś i czujesz się szczęśliwa. Rozumiem Cię troszeczkę, gdyż kiedyś też było ze mną podobnie a teraz mam męża i jest moim najlepszym przyjacielem. Życzę Ci z całego serca rozwijania i umacniania tej miłości zwłaszcza w tych coraz bardziej pokomplikowanych czasach. W ogóle ta czerwona sukienka neisamowicie Ciebie podkreśla i wyglądasz razem z nią cudownie pięknie! Dziękuję za twój tekst. I tak dużo opwiedziałaś, myślę, że warto chronić swoją prywatność bo to część Ciebie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Dużo dobrego właśnie o tej sukience słyszałam :)

      Usuń
    2. Ale To tylko sukienka, a Ty piękniejsza od niej :) Ona tylko może podkreslić urodę :)

      Usuń
    3. Chyba czerwony to mój kolor :)

      Usuń
  10. I pięknie! Bo znależć kogoś do pokochania, to szczęście wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, tym bardziej że nie jest to łatwe :D

      Usuń
  11. Powodzenia i życzę Tobie samych dobrych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego <3 Cudowna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś szczęśliwa! To najważniejsze, postępuj tak, by uczucie szczęścia nie uleciało! Życzę Ci tego z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amelko Kochana z Twojego wpisu tak widać szczęście i miłość, że aż się wzruszyłam. I przypomniały mi się początki z moim mężem, chociaż ja go poznałam "w realu" bo było to 22 lat temu więc internat tak u nas nie szalał jak teraz, ale miło był wrócić do tych wpomnień.
    Życzę Wam jak najwięcej chwil spędzonych razem w szczęściu, spokoju i oczywiście Miłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ❤️ To naprawdę miłe, że mój wpis pobudził tak przyjemne wspomnienia :D

      Usuń
  15. Gratuluję i życzę wszystkiego najpiękniejszego. Zdjęcia fantastyczne!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłość jest piękna :) Ja też dawno temu miałam takie małe marzenie, właśnie żeby się zakochać, znaleźć tę miłość, a niedługo już będziemy świętować piąty rok razem :) Wszystkiego dobrego!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 lat to szmat czasu, wszystkiego dobrego dla Was ❤️

      Usuń
  17. Dużo szczęścia w takim razie w miłości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to miło, że jest MIŁOŚĆ! Wszystkiego dobrego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę szczęścia i cieszę się, że znalazłaś swoją drugą połówkę, dzięki której promieniejesz :) Oby się wszystko układało :D
    I obłędna sukienka ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie to napisałaś, dużo szczęścia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie to napisałaś! Życzę Wam wiele szczęścia ❤️:) Mam męża z internetu. Poznałam go online, a mieszkał całe 9 km ode mnie 😂 Tak sobie razem byliśmy i nawet mało kto o tym wiedział. Nie za bardzo się udzielam w internecie więc otoczenie bliższe i dalsze przeżyło niezły szok, że nagle okazało się, że dawno jesteśmy po ślubie. Niektorzy to się zorientowali dopiero, kiedy nasz syn zaczął o własnych nogach chodzić na spacery :p dlatego bardzo rozumiem chęć zachowania pewnych rzeczy dla siebie
    To są Wasze wspólne chwile i przeżycia - zatrzymujcie je w swoim małym albumie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czasami tak bywa. No u nas odległość spora, więc mogłoby być różnie :D

      Usuń
  22. Gratulacje, wszystkiego co najlepsze dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie że jesteście szczęśliwi oby już tak zawsze było!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia