POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Życie


Niby wracam, a jednak wciąż trudno mi się pozbierać i wrócić do tej regularności sprzed wakacyjnej przerwy. Dogoniło mnie życie. Tyle się ostatnio u mnie dzieje, tyle mam Wam do opowiedzenia, a czasu na to pisanie jakby mniej, a nawet powiedziałabym, że rzeczywiście mniej.

Koniecznie muszę zrelacjonować Wam resztę pobytu w Gdańsku, wyjazd na Roztocze, jednodniowy wyjazd nad Solinę. Ale kiedy? 

Za pasem powrót na uczelnie, a dodatkowo w moim życiu pojawił się Ktoś nowy, kto absorbuje sporo mojego wolnego czasu, ktoś wyjątkowy.

Powoli jednak będę się mobilizować, ileż można nic nie robić, nie pisać. Trzeba się otrząsnąć i zacząć działać.

Ciekawi mnie, co tam u Was?







Komentarze

  1. Czekam cierpliwie kochana i cieszę się, że w Toim życiu dzieją się dobre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość to cenna cecha, myślę że warto poczekać :D

      Usuń
  2. Oj, to dużo wspaniałych rzeczy Cię ostatnio spotkało! Widać to po blasku Twoich oczu.
    Wycieczki też w ciekawe miejsca. I na pewno niedługo to opiszesz!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah te oczy, które zdradzają wszystko, ale tak, czuję się ostatnio rewelacyjnie :D

      Usuń
  3. Jak miło czytać takie wiadomości, widzę też że sporo schudłaś <3 Gratuluję sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Na ten moment już 16 kg na minusie :D

      Usuń
  4. No już w końcu weź się za to pisanie :) Co u nas? To co na blogach. A Ty mi powiedz, jak to robisz, że jest Ciebie coraz mniej??? Nawet na zdjęciach widać, jak schudłaś :) Gratki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No biorę się biorę, trzeba wrócić na Ziemię :D Co do efektów, od początku redukcji już w sumie - 16 kg, to nie byle co, wszystkie spodnie mi zjeżdżają z tyłka, a w pasku brakuje dziurek :) A nie robię nic nadzywczajnego, pisałam już o tym kiedyś ❤

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nadrabiam zaległości na blogach i jestem ❤ Muszę się wywiedzieć, co się w tej blogosferze działo, gdy mnie nie było :)

      Usuń
  6. Życzę Ci w takim razie więcej czasu wolnego❤️ Ciekawa jestem, któż to ten "nowy", życzę Ci dużo szczęścia i zdrówka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Ktoś naprawdę wyjątkowy, kto sprawia, że uśmiech nie schodzi z mojej twarzy :D

      Usuń
  7. Czekam na powrót i na relacje z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana pięknie wyglądasz! Widać,że wakacje Ci posłużyły :) Ten błysk w oku też trudno nie zauważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na pierwszym zdjęciu widać, że dobrze się u Ciebie dzieje :).

    Zacznie się październik będziesz się musiała zmobilizować, to i na blogowanie znajdziesz czas. A teraz ciesz się spotkaniami z tajemniczym kimś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się powoli aktywizować, bo to już ostatnie podrygi wakacji :D

      Usuń
  10. Czekam niecierpliwie na wszystkie wieści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że w Twoim życiu wszystko jest ok. Mi też czas płynie za szybko.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie dwa miesiące przeciekły mi praktycznie przez palce :D

      Usuń
  12. Wnioskuję, że u Ciebie dzieje się dużo i pozytywnie, zatem ciesz się i korzystaj z życia! Blog może poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie żyję nieco na wariackich papierach, ale mam nadzieję że wszystko się wkrótce poukłada :)

      Usuń
  13. Cieszę się, że u Ciebie wiele się dzieje i że życie realne dostarcza Tobie tylu wrażeń. Życzę Tobie zatem więcej czasu na przyjemności i dużo wrażeń z tą tajemniczą, nową osobą. Blog poczeka, my również. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się dużo, nieco się nie wyrabiam na zakrętach, ale mam nadzieję, że niedługo się już wszystko ustabilizuje :D

      Usuń
  14. Czekam i nie umiem się doczekać :D!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby ten ktoś wyjątkowy rzeczywiście okazał się warty tego określenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie życzę Ci czasu na pisanie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę Twoim szczęściem. Te pierwsze motyle są najlepsze ;) Dużo szczęścia <3 Widać, że zmiany Ci służą, oby tak dalej. A na pisanie jeszcze znajdzie się czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Mam nadzieję, że niedługo wszelkie uczelniane sprawy się ustabilizują i będzie już czas na to pisanie, bo na razie to tak z doskoku wszystko :D

      Usuń
  18. Widać, że jesteś szczęśliwa, a na pisanie jeszcze przyjdzie czas :) Te pierwsze motyle są najlepsze ;) Dużo szczęścia i uśmiechu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio chyba wszystkim brakuje czasu:) powodzenia życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd wróciłam na uczelnię to nie wiem jak żyję :D

      Usuń
  20. Życzę Ci samych sukcesów na uczelni i w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. No to życzę Ci tej mobilizacji :)
    U mnie to lepiej nie gadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się wszystko ułoży ;)

      Usuń
  22. Cudownie wyglądasz! Niech to nowe uczucie uskrzydla Cię jak najdłużej, są rzeczy ważniejsze niż blog😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz :) Widać, że jesteś zadowolona z ostatniego czasu. Myślę, że z powrotem na uczelnie ta mobilizacja wróci :D U mnie bynajmniej tak zawsze jest

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam na uczelnie i na razie nie jest łatwo, nie wyrabiam się w ogóle :)

      Usuń
  24. Bardzo się cieszę, że u Ciebie tyle dobrego się w ostatnim czasie wydarzyło- oby tak dalej :)
    U mnie też ostatnio lepiej, ale przyznam, że wcześniej nie było zbyt ciekawie- no, ale po burzy, zawsze wychodzi słońce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ważne że już jest lepiej, trzymaj się ciepło ❤️

      Usuń
  25. Życzę dalszych sukcesów w życiu! :) Powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O to wspaniale, że u Ciebie pojawiła się interesująca osoba. Rozumiem Cię doskonale, więc dbaj o relacje gdyż one są ważniejsze niż świat wirtualny. Myśle, że kiedyś znajdziesz czas na wpadnięcie tu i opowiedzenie Twoich letnich wspomnień. Pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A to mnei zaciekawiłaś kto to taki wyjątkowy w Twoim życiu sie pojawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niech pozostanie nieco w sferze tajemnicy :)

      Usuń
  28. Kochana Amelko cudownie widzieć Cię taką radosną:) i wspaniale, że w Twoim życiu pojawił się Ten Ktoś:)) a My tutaj będziemy wiernie na Ciebie czekać, więc niczym się nie stresuj i walcz o siebie:)
    Mnie też ostatnio proza życia dopadła, do tego stopnia, że zastanawiam się czy jest sens dalej prowadzić blog...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie dwa tygodnie to hardcore, dom-uczelnia-dom, ale mam nadzieję że z czasem się to jakoś poukłada :D I Tobie również życzę tego ❤️

      Usuń
  29. Witaj Amelio :-) niczym się nie przejmuj, rób swoje, jesteś naprawdę przesympatyczną osobą na której wpisy można poczekać bo bardzo się przyjemnie Twoje słowa czyta. Życzę Ci dużo wytrwałości i gratuluje pojawienia się Tego kogoś :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ❤️ Poukładam swoje sprawy i wrócę, na pewno :)

      Usuń
  30. Promieniejesz! U mnie wraz z początkiem października też zaczyna się okres, w którym brakuje czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam za Ciebie kciuki, aby udało Ci się przez to przejść :D

      Usuń
  31. Cierpie na ta sama przypadlosc , od kiedy zaczelam nowa prace mam tyle pomyslow i tyle tresci ,ktore chcialabym opublikowac, ale nie mam po prostu czasu :O Mam tyle ciaglych zaleglosci blogowych , ze az czasami mnie to boli. Mialam nadzieje, ze kiedy ta nowa praca troche sie ustabilizuje to znajde wiecej czasu na blogowanie, a jednak okres wakacyjny byl jak wyscig szczurow, a teraz kiedy powinno byc lepiej, wszyscy zaczynaja chorowac, trzeba brac dodatkowe zmiany - aby na koniec samej sie pochorowac :)
    Mam nadzieje, ze znajdziesz czas na relacje z Gdanska - kocham to miasto ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się przetrwać ten okres w zdrowiu, trzymaj się ciepło ❤️

      Usuń
  32. Im więcej nas w tzw. realu, tym mniej w sieci. To zdrowe proporcje :)

    Wszystkiego dobrego, niech dalej tak świetnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja planuje wyjazd w Twoje strony 🙂 zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na wszystko przyjdzie pora... teraz czerp radość z tego, co daje Ci życie 😁!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Możesz zrelacjonować nawet i zimą ;) W te szare dni będzie fajnie powrócić do miłych wspomnień.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i pewnie się tak skończy, że nim się zbiorę to spadnie śnieg :)

      Usuń
  36. W takim razie życzę dużo zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabrzmiało tajemniczo, można by powiedzieć zmiany, zmiany zmiany. U mnie też się dzieje, w tym roku rozpoczęłam naukę na kierunku Terapeuta zajęciowy, co marzyło mi się od zawsze ale jakoś zabrakło motywacji. Jeszcze nawet nie ogłosiłam tego wszem i wobec, napiszę o tym niebawem post. Poza tym bez zmian, dom, dzieci, mniej jakoś pisania, jestem na etapie poszukiwania weny. Czekam na kolejny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia