POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Piszę e-booka!


Dzień dobry kochani, za oknem śnieg a na blogu wiosna. Przyznaję się bez bicia, że ostatnio jest mnie tutaj 
nieco mniej, ale to przez to, że sporo się u mnie ostatnio dzieje. Przede wszystkim, właśnie mijają ostatnie dni mojej nauki w liceum, w maju czeka mnie egzamin maturalny. Kiedy minęły te 3 lata? Nie mam zielonego pojęcia. Dopiero, co rozpoczynałam liceum, a już je kończę. Ten czas pędzi jak oszalały...


Na blogu może jest mnie mniej, ale staram się regularnie dawać jakieś drobne uptade'y na swoim instagramowym koncie @melkablogerka i stale urozmaicać treści, jakie się na nim znajdują. Ostatnio również miałam przyjemność napisać kilka słów do najnowszego posta Julii Łukasik, który właśnie dzisiaj ukazał się na jej blogu Julia Łukasik Blog. Serdecznie Was na niego zapraszam.


Co więcej, po rozmowie z Magdą @corazlepszamagda  postanowiłam stworzyć dla Was e-booka, e-booka związanego z regionem, z którego pochodzę, w jakim mieszkam - z Lubelszczyzną. Będę chciała pokazać Wam ciekawe miejsca. Na razie więcej nie zdradzę. Lubię wyzwania, dlatego e-booka będę tworzyć całkowicie sama, już nawet co nieco zaprojektowałam. Ukaże się on prawdopodobnie dopiero w przyszłym roku przed wakacjami, ponieważ muszę uzupełnić swoją galerię zdjęć. Będzie on darmowym produktem, dostępnym do pobrania dla wszystkich zainteresowanych, na razie nie planuję wprowadzania go jako płatnego produktu. Chciałabym, aby był on podziękowaniem dla Was, że jesteście i mnie wspieracie. 

U mnie jak widać kwiecień pełen wrażeń, na nudę narzekać nie mogę. A jak Wam mija kwiecień? Co ciekawego porabiacie?

PODPIS

Komentarze

  1. O czym będzie e-book? Zabytki, parki czy jeszcze coś innego?
    Wydaje mi się, że powinnaś dać to kilku osobom za darmo i np.: oni ocenią czy coś poprawić i czy powinnaś oraz za ile sprzedać swój produkt :D

    Ja zaczęłam kwiecień przeziębieniem, teraz mam bardzo silną alergię i ból głowy... Tylko pomagałam rodzinie, ale jak będzie cieplej wracam do pomocy na działce :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce na razie zbyt wiele zdradzać, ponieważ dopiero zaczynam, ale będę starała się głównie skupić na miejscach wartych odwiedzenia :D Sprzedaży nie planuję, ale rozważę Twoją propozycję :) Dużo zdrowia kochana <3

      Usuń
  2. Bardzo dużo się dzieje u Ciebie. Życzę owocnej nauki i pisania :) Za rok moja wnuczka też będzie zdawać maturę, mam nadzieję że skończą z tą zdalną nauką do tego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla Twojej wnuczki :D

      Usuń
  3. Powodzenia kochana na egzaminach maturalnych! To prawda czas mija w zatrważającym tempie. Jeszcze nie tak dawno świętowaliśmy Nowy Rok, a tu już połowa kwietnia. Zanim się obejrzymy będą wakacje :)

    Własny e-book to coś rewelacyjnego. Już się nie mogę doczekać, aż będzie miał swoją premierę. Choć mieszkam na Lubelszczyźnie mam świadomość tego, że nie każdy zakątek naszego pięknego regionu został przeze mnie odkryty. Z wielką chęcią zapoznam się z tym, co tam zamieścisz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam ogromne przeczucie, że ten e-book, jak na to, że będzie stworzony w 100% przez osobę, która na tym się kompletnie nie zna, bo nigdy się tym nie zajmowała, będzie czymś super i że zostanie ciepło przyjęty :D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Powodzenia na maturze, a jeśli się nie uda, to pamiętaj, że matura to bzdura i bez niej również można wiele osiągnąć, więc bez stresu :)
    Lubię poznawać nowe miejsca, na lubelszczyźnie byłam tylko raz, jak się rozpoczynała pandemia i zwiedziłam zaledwie kawałek Lublina, więc czekam z niecierpliwością :) Tak btw. to uważam, że powinnaś sprzedawać ebook; np zrobić darmową zajawkę, taką wersję okrojoną, a pełną sprzedawać, choćby za kwotę symboliczną :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bądźmy dobrej myśli :D O tym, że byłaś w Lublinie dowiedziałam się po fakcie, kiedy opublikowałaś nawet już zdjęcia z Lublina, na pewno widziałam jedno z Placu Litewskiego :) A nad tą sprzedażą pomyślę ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Czekam na e-booka z niecierpliwością. Nie wiem prawie nic odnośnie tego regionu Polski.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na maturze,
    Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że e-book spełni Wasze oczekiwania :) Również Ciebie serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oo super!! Czekam również na ebooka :D Powodzenia na maturze, będzie dobrze!;))
    Super, że tyle robisz i nie ma czasu na nudę. U mnie to samo:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Taka już jestem, że nie lubię nudy ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego e-booka! Już nie mogę się doczekać. Sama mam rodzinę na Lubelszczyźnie ale od paru lat co raz rzadziej tam jestem. Powodzenia na maturze<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że e-book spełni oczekiwania. A w jakiej części województwa masz tę rodzinę?

      Usuń
  8. Z niecierpliwością czekam na e-booka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Wasze komentarze sprawiają, że naprawdę coraz bardziej zaczynam wierzyć w to, że ten produkt będzie hitem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia