POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Promocja w Rossmannie - 49% / - 55%

promocja, rossmann, kosmetyki

Podczas trwania promocji w Rossmannie na tzw. kolorówkę, poczyniłam małe zakupy. Chciałabym się nimi z Wami podzielić. Może coś "wpadnie Wam w oko". Oprócz kilku produktów objętych promocją kupiłam również kilka rzeczy nieobjętych tą zniżką. W komentarzach możecie polecać sprawdzone produkty z Rossmanna. Zapraszam!

1. DŁUGA KREDKA Z TEMPERÓWKĄ - LOVELY


promocja, rossmann, kosmetyki
promocja, rossmann, kosmetyki

Plusy:

+ długość, która zapewnia długie użytkowanie
+ cena (ok.6zł),
+ dostępność w sklepie Rossmann, w Polsce jest już ponad 1200 drogerii,
+ temperówka,
+ różne kolory,
+ da się rozetrzeć,
+ podkreśla oko.

Minusy:

- długość, kredka jest dość nieporęczna podczas malowania przy lusterku,
- średnia trwałość,
- brak głębi koloru,
- niekiedy odbija się na górnej powiece,
- szybko znika z linii wodnej.

2. PUDER ROZŚWIETLAJĄCY - LOVELY  ''GOLDEN GLOW'' 


promocja, rossmann, kosmetyki
promocja, rossmann, kosmetyki

Plusy:

idealnie dopasowuje się do karnacji,
+ cera wygląda świetnie w każdym świetle, zarówno dziennym jak i sztucznym - drobinki są bardzo delikatne,
+ cena (ok.10 zł),
+ łatwa aplikacja,
+ zapach,
+ wydajność,
+ nie osypuje się,
+ nie uczula.

Minusy:

- opakowanie - bardzo tandetne,
- aplikator i lusterko trzeba mieć swoje

3. TUSZ DO RZĘS - LOVELY ''VAMPIRE LASHES''


promocja, rossmann, kosmetyki

Plusy:

+ cena (ok.15 zł)
+ super podkręca rzęsy, 
+ wydłuża je,
+ mocno pogrubia, 
+ sprawia, że oczy wyglądają niesamowicie.

Minusy:

- kruszy się,
- odbija się na górnej powiece.

4. POMADKA OCHRONNA - NIVEA ''SOFT ROSE''


promocja, rossmann, kosmetyki

Plusy:

+ cena (ok.9zł),
+ skuteczność - nawilża i chroni usta,
+ zapach,
+ nie lepi się,
+ po kilku warstwach na ustach, uzyskujemy delikatny różowy kolor,
+ dostępność.

Minusy:

- nie znalazłam żadnego.

5. MGIEŁKA DO CIAŁA - PLAYBOY ''PLAY IT LOVELY''


promocja, rossmann, kosmetyki
promocja, rossmann, kosmetyki

Plusy:

+ ładny zapach ,
+ daje fajne uczucie odświeżenia,
+ cena (ok. 20zł),
+ opakowanie poręczne z bez zarzutu działającym atomizerem,
+ łatwo dostępny.

Minusy:

- bardzo nietrwały, ulotny zapach.

 A Wy coś kupiliście? Co sądzicie o takich promocjach? Korzystacie?

Komentarze

  1. Właściwie to mgiełka do ciała mnie zainteresowała...Jest coś takiego w wersji dla facetów? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to nie wiem... Warto się dowiedzieć :)

      Podrawiam, A.

      Usuń
  2. Zainteresował mnie ten puder sama jakiegoś szukam pomimo iż jest juz pi przecenach z chęcią bym zakupiła i przetestowała ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem :) To co mi się sprawdza wcale nie musi się sprawdzić innym, ale istnieje dużo pozytywnych opinii :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mgiełki z Playboy'a miałam nie raz i są fajne, ale tak napisałaś - są niestety nietrwałe. Jednak na dwie lekcje w szkole wystarczają. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość podręczne, więc zawsze można je gdzieś ze sobą zabrać :) Coś za coś :)

      Usuń
  4. Chyba jako jedna z nielicznych nie byłam na tych wyprzedażach :) Bardzo fajnie wszystko opisane , zaciekawił mnie ten rozświetlacz ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w końcu na tę wyprzedaż się nie wybrałam, ale tego tematu mam zdecydowanie dość, każda blogerka modowa o nim pisze. Nie mniej jednak zakupiłaś fajne kosmetyki, a mgiełki Playboya sama używam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na odwrót niż u Ciebie. Początkowo miałam się nie wybierać, lecz w końcu poszłam :)

      Pzdr, A.

      Usuń
  6. SUPER OPISAŁAŚ SWOJE ŁOWY... JA TEŻ SIĘ SKUSIŁAM NA KILKA RZECZY NA TEJ PROMOCJI :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko Nivea :) Bardzo lubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Nivea to naprawdę super firma... Wiem, że mnie nie uczuli, ani nic :) Stosuję jej produkty od dawna :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Również skorzystałam w tej promocji :)

    Obserwujemy? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zaobserwuję, gdy mi się spodoba :)

      Pzdr.

      Usuń
  9. Nice products! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic nie kupiłam. Stwierdziłam po prostu, że wszystko czego potrzebuje to już mam i nie potrzebuje wydawać. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nic nie kupować, lecz wyszło inaczej :)

      Pzdr.

      Usuń
  11. Ciekawe nowości. Mgiełki do ciała przydają się w upalne dni :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kupiłam na promocji tą maskarę Vampire :)
    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia