POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Perfumy Glantier + konkurs

Glantier, perfumy, konkurs

Pewne jest to, że perfumy są wizytówką kobiet i mężczyzn. Oddają charakter człowieka, jeśli tylko odpowiednio je dobierzemy. Nie każdy będzie gustował w cytrusowych czy owocowych nutach zapachowych. Ja trafiając na firmę Glantier, postanowiłam nie szaleć. Wybrałam, więc sobie zapach nr. 513 (perfumy kwiatowo-wodne). I według mnie to był strzał w 10! Zapraszam do recenzji!

O firmie:

Nasze perfumy powstają w efekcie bardzo starannego doboru nut zapachowych; ich kompozycje wywodzą się z Grasse - światowej stolicy perfum, to właśnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie, jest to również miejsce pracy najznamienitszych perfumiarzy.

W naszej ofercie prezentujemy całą gamę zapachów, spośród których każdy może wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie - delikatny lub zmysłowy, klasyczny lub wyrafinowany - idealny do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje. Oferujemy szeroką gamę perfum damskich oraz męskich - inspirowanych kompozycjami zapachowymi znanych marek: Lista perfum.

Do testów otrzymałam flakonik perfum o pojemności 50 ml oraz pudełeczko próbeczek. Szklane buteleczki są skromne, nie porażają jakimś wymyślnym kształtem, ale to w prostocie tkwi to coś. Oto co wybrałam:

GLANTIER- 513 KWIATOWO-WODNE

Glantier, perfumy, konkurs

Pojemność: 50 ml
Cena: 49 zł

Moja opinia:

Wybrałam sobie perfumy właśnie o tym zapachu, ponieważ stwierdziłam, że chcę coś delikatnego. Muszę przyznać iż trafiłam idealnie :) Perfumy przypadły mi do gustu już od pierwszego powąchania. Wystarczą dwa, trzy psiknięcia, by otoczyć całą osobę wspaniałym, intrygującym zapachem. Z trwałości perfum jestem bardzo zadowolona. Nawet mgiełka z Playboya przy nich wymięka, a cena nie wiele się różni. Produkt nie rozczaruje pewnie nikogo nużącym, drażniącym zapachem, a uwiedzie niebywałą lekkością i świeżością. Perfumy 513 są idealne na dzień. Z pewnością nie wywołują bólu głowy :) 

Podsumowując!

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić tą firmę oraz perfumy tejże firmy. Jeśli szukacie czegoś w przystępnej cenie, czegoś, co ma świetną trwałość, czegoś co ma zapach, który nie drażni. To zajrzyjcie do GLANTIER.




Glantier, perfumy, konkurs

KONKURS! (Zakończony)
19.05.2017r. - 25.05.2017r.

Do wygrania trzy kupony rabatowe. Każdy o wartości - 40% na zakup perfum marki Glantier w sklepie on-line www.glantier.com do wykorzystania, do 30.05.2017r. 

Co trzeba zrobić?

 musisz być obserwatorem bloga,
♥ musisz skomentować ten post i odpowiedzieć w nim na pytanie: Z jakim zapachem kojarzy Ci się wiosna? 


Glantier, perfumy, konkurs


Wpis powstał we współpracy z marką Glantier

Strona internetowa -> KLIK
Facebook -> KLIK

Komentarze

  1. Wiosna kojarzy się mi przede wszystkim z zapachem świerzej trawy ;-))) Będę czekać na nagrodę;-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna kojarzy mi się z zapachem świeżej trawy oraz wonią milionów kwiatów. <3 Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych perfumach :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto wziąć udział w konkursie i przetestować te perfumy?

      Pzdr.

      Usuń
  4. moja koleżanka je ma, zapach jest obłędny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również przypadły do gustu :) Najlepsze z perfum jakie dotąd posiadałam :D Pzdr.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze perfum z tej firmy, ale bardzo jestem ciekawa ich zapachu :) Cenię sobie produkty, które długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam tej firmy, wolę bardziej znane zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieznane zapachy nie muszą wcale być gorsze od tych znanych :) Pzdr.

      Usuń
  7. O muszę je wypróbować. Sama wolę właśnie owocowe zapachy, ale może ten wyjątkowo mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do udziału w konkursie :)

      Usuń
  8. Mam te perfumy i jestem bardzo z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem mega zadowolona :D Spisują się rewelacyjnie ;)

      Usuń
  9. Super, że trafiłaś w swój gust :) Ja jednak wolę słodkie.
    Zapraszam do siebie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro szukasz słodkich, takowe również znajdziesz na stronie :)

      Usuń
  10. NIGDY NIE MIAŁAM OKAZJI ICH MIEĆ ALE WYGLĄDAJĄ CIEKAWIE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia