POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Nowości Farmapol


Troszkę mnie tu nie było, ale co się dzieje, czemu to tak wyszło to opowieść na osobny wpis, dzisiaj przychodzę do Was z newsem. Otóż, na początku grudnia firma Farmapol wypuściła na rynek 2 nowe kosmetyki do pielęgnacji: żel propolisowy Tisane Farm, zawierający aż 90% ekstraktu z propolisu, a także krem z wysoką zawartością retinolu Retinobaza 17000. 


Żel propolisowy Tisane Farm zamknięty jest w 6 g, czarnej tubce ze złotymi napisami. Propolis, czyli kit pszczeli, zawarty w żelu ma działanie przeciwustrojowe, zwalczające bakterie, wirusy i grzyby, dzięki czemu świetnie sprawdzi się m.in. w walce z opryszczką. Co więcej, można go stosować również m.in. na zmiany w jamie ustnej.

Dzięki bogatej zawartości polifenoli w propolisie żel przyspiesza procesy regeneracji skóry oraz zmniejsza jej zaczerwienienie. Rewelacyjnie sprawdza się przy otarciach, podrażnieniach, oparzeniach.

Mówiłam Wam kiedyś, że ja mam ogromny problem z wyskakującymi na twarzy syfkami, raz na jakiś czas musi jakaś menda wyskoczyć. Męczyłam się z nimi okrutnie, dopóki nie poznałam tego żelu. Teraz kiedy jakiś pryszcz mi wyskoczy, traktuję go żelem, na drugi dzień zmiana jest mniej dokuczliwa.

Żel dostępny jest w aptekach, cena to ok. 21 zł.

Nie należy go stosować, jeśli jesteśmy uczuleni na produkty pszczele. Trzeba uważać również na ubrania, ponieważ może barwić. Najlepiej nałożyć go na jakiś czas np. 30 minut, po czym zmyć letnią wodą albo wytrzeć chusteczką.
 

Wraz z żelem propolisowym światło dzienne ujrzał krem z wysoką zawartością retinolu – Retinobaza 17000. Retinol w nim zawarty ma bardzo szerokie spektrum działania: nawilża, redukuje zmarszczki i zmiany trądzikowe, reguluje ilość sebum i przeciwdziała starzeniu się skóry. Krem jest lekki, nie zatyka porów, dobrze się rozprowadza na skórze, jest wydajny, a także bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze.

Sięgając po niego, trzeba brać pod uwagę zalecenia producenta. Otóż kremu nie należy stosować: u kobiet w ciąży i karmiących piersią, u dzieci poniżej 12 roku życia, w połączeniu z innymi preparatami zawierającymi witaminę A (retinoidy) czy w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu. Nie należy go również rozprowadzać jednocześnie na całą powierzchnię ciała. Warto również pamiętać o tym, że promieniowanie UV powoduje osłabienie działania retinolu, dlatego miejsce aplikacji należy zabezpieczać kremami z filtrem.

Krem znajdziecie w aptekach i drogeriach. Tubka o pojemności 30 g to koszt ok. 15 złotych.

Dostępność tych produktów w aptekach sprawdzicie na stronie KtoMaLek.








Komentarze

  1. Oba produkty bardzo ciekawe! :) Fajnie, że wróciłaś na bloga :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, zniknęłam i znowu wróciłam, jednak blogowanie ma się we krwi :D

      Usuń
  2. Czasami na mojej buzi pojawiają się jakieś niedoskonałości,więc warto wiedzieć, że takie środki pojawiły się na rynku kosmetycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od przybytku głowa nie boli, warto przynajmniej wiedzieć :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne te nowości z Farmapol. Muszę sprawdzić na tej stronie gdzie można je kupić. Krem z Witaminą A na pewno mi się przyda na ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że produkty są skuteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty pszczele są bardzo zdrowe. :)
    Chętnie poczytam tę opowieść, co u Ciebie, więc siadaj i pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Propolis jest dobrym i skutecznym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale czasami tak bywa, nie można mieć wszystkiego ;)

      Usuń
  8. Zainteresowałaś mnie tymi produktami! Fajnie, ze wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję. Nie miałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have been wanting to try retinol though I hear mixed things. It makes your skin look great but I hear over time it can thin skin. This looks like a great brand.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It worked really well for me and there were no side effects :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia