POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Wyśpiewaliśmy wiersze Tadeusza Gajcego


Rok 2017 był dla mnie rokiem pełnym wrażeń. Spowodowane było to m.in. udziałem w projekcie "Książka moim drogowskazem". Był to okres pracowity dla mnie. Pracowaliśmy co tydzień od kwietnia aż do czerwca. 

Naszym priorytetem było nagranie teledysku do jednego wiersza Tadeusza Gajcego. I udało nam się to! Nie obyło się jednak bez drobnych przeszkód. Na YouTube można znaleźć krótki filmik który przedstawia, jak wyglądała nasza praca na planie, na czym polegała, jakie zadania zostały przed nami postawione.


Jako ten główny utwór, który miał zostać naszą wizytówką, wybraliśmy "Epitafium".   7 grudnia odbyła się premiera teledysku w serwisie YouTube. Myślę, że opłaciło się poświęcić ten wolny czas, spróbować, dowiedzieć się czegoś. 


W sumie opracowaliśmy trzy wiersze Tadeusza Gajcego: "Epitafium", "Bajka druga" oraz "Modlitwa za rzeczy". Owocem naszej pracy będzie płyta, która powinna ukazać się już niedługo.



Więcej informacji o projekcie i materiałów znajdziecie na stronie www.kmd.gbp-lubartow.pl.

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem, dobra robota! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, naprawdę! :* Gratuluję samozaparcia!
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/new-design-poznan-ice-festival-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesu! Jestem pod wrażeniem :D itssilene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca, jestem pod wrażeniem! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ciebie kochana 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia