POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

To już jest koniec...


To już jest koniec... studiów. Ostatnie egzaminy za mną, pozostała tylko obrona, ale myślę, że to będzie tylko formalność. Nawet nie wiecie, jaka to ulga, że to już za mną. 




Komentarze

  1. Gratuluję serdecznie i trzymam kciuki za obronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia studiów, wiem że obrona pójdzie jak z płatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje absolutorium i trzymam kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Też czułam ogromną ulgę kończąc studia.
    Powodzenia z obroną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakończenia studiów i życzę powodzenia na obronie pracy magisterskiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i powodzenia na obronie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ I TRZYMAM KCIUKI ZA "FORMALNOŚĆ".

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiwm wiem jak ato ulga i jestem z Tobą, bo wiem jak niesamowicie oddetchnęłam gdy skończyłam studia, a najlepiej było po obronie bo u mnie obrona to było nie tylko formalność ale wyzwanie wielkie bo artystyczne studia to trochę innaczej wygladają. ale niemniej Gratuluję z całego serca bo to już kolejny etap za Tobą i zapewne coś wniósł do Twego życia! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Sama wspominam ten moment, jako jeden z piękniejszych w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)))i miłego wypoczynku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również gratuluję ukończenia studiów :)
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Twoją ulgę! Gratuluję skończenia studiów ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie pozostaje tylko proforma - obrona wcale nie jest taka zła jak niektórzy mówią;) Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia