POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Dodaj trochę blasku swojemu telefonowi! | IziGSM


Dokładnie 23 dni temu witaliśmy Nowy Rok. Dla wielu osób Nowy Rok symbolizuje zmiany. U mnie te zmiany zachodzą stopniowo. Skoro Nowy Rok to może nowy case?

Ja Nowy Rok rozpoczęłam z nowym telefonem, dlatego postanowiłam zadbać o jego bezpieczeństwo. Jak? Dobierając case'a, który go ochroni.


Wybrałam case'a ze strony IziGSM. Odpowiedź na pytanie: Dlaczego? Jest bardzo prosta. Sklep IziGSM oferuje bardzo dużo przeróżnych etui na telefon. Ja posiadam LG X POWER 2  i mogłam wybierać spośród 150 różnych pokrowców na telefon. W końcu wybrałam błyszczący, żelowy case. Znajdziecie go TUTAJ.


Składa się on z dwóch elementów: przeźroczystego pokrowca z delikatnym efektem ombre oraz brokatowej wkładki, dzięki czemu możemy sami dowolnie konfigurować swoje etui. 


Dużym plusem jest to, że żelowa nakładka lekko nachodzi na ekran oraz lekko wystaje ponad tylny aparat. Nie przeszkadza to w użytkowaniu, a chroni ekran i aparat. 

Jedynym minusem, który zauważyłam jest to, że ta wkładka się przesuwa, nawet przy normalnym korzystaniu z telefon. 


Ostatecznie etui zrobiło na mnie, jak i na moich znajomych ogromne wrażenie. Wielu zdziwiło to, że ta wkładka jest w całości srebrna, a nie jak wygląda na pierwszy rzut oka srebrno-złota. 

Do wyboru jest aż 5 wersji kolorystycznych. Jeśli poszukujecie niedrogiego etui, które sprawi, że Wasz telefon będzie błyszczeć, to długo się nie zastanawiajcie, wchodźcie na stronę www.izigsm.pl i zamawiajcie!

Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy, który obniża cenę o 15% - 257220 . Kod ważny jest do 10.04.2018 r. 

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Świetne to etui! Bardzo mi się podoba! Uwielbiam jak coś sie swieci ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super. Z chęcią zajrzę na stronkę i poszukam czegoś dla siebie. Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba, serdecznie polecam :D

      Usuń
  3. Ale fajna sprawa z tą wkładką! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie on wyglądaa. Lubię takie błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że każda kobieta "leci" na ten błysk :D

      Usuń
  5. Case ładny, ale nie w moim stylu :)
    Z chęcią odwiedzę stronę producenta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super case! Uwielbiam ubranka na telefon :)
    Zapraszam!
    https://rosierlune.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ubranka" na telefon są obowiązkowe, aby utrzymać go jak najdłużej, w jak najlepszej kondycji :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia