POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Blogmas 2017


Cześć kochani! 
Świąteczne reklamy, produkty w sklepie w opakowaniach w gwiazdki są z nami już od października. Słuchając radia, można usłyszeć piosenkę "Last Christmas". A do tego padający śnieg. Oznacza to, że święta Bożego Narodzenia zbliżają się do nas wielkimi krokami.

W tym poście chce pokrótce opowiedzieć Wam o blogowych planach na najbliższe tygodnie. Otóż z okazji zbliżających się świąt postanowiłam zrobić serię wpisów świątecznych tzw. Blogmasa. Chciałabym, by ten Blogmas był współtworzony wraz z Wami. Stąd moja prośba: Jeśli właśnie czytasz ten post, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza za odpowiedzią na pytanie:

O czym chciałbyś/abyś, by pojawiły się grudniowe posty? 

Postaram się, by pierwszy wpis z serii pojawił się już 1 grudnia. Myślę, że uda mi się dodać ich ok. 10. A tymczasem zachęcam do komentowania.

Buziaki, Amelia

Komentarze

  1. Bardzo lubię czytać o tradycjach jakie panują w różncyh rodzinach na święta :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie zobaczyłabym jakieś fajne pomysły na ozdoby świąteczne DIY :)

    Przy okazji zapraszam na mojego bloga pastelowekreacje.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo blogmas - moja ulubiona seria, dlatego zaczęłam ją już trochę wcześniej ! Co chciałabym poczytać? Na pewno dodaj świąteczne inspiracje, pokaż jakie pierniczki upiekłaś i jak pakujesz prezenty! Będę na bieżąco :)
    Pozdrawiam serdecznie! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uwzględnię Twoje propozycje w tym roku :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia